»

Friday, July 8, 2011

Pengenalan

Hai! Assalamualaikum..
Err..
Tak tahu nak blog pasal ape untuk entri pertama ni.
Aku harap blog ni dapat memberi kepuasan kepada aku dalam berblogging.
Well, itu je kot aku nak cakap.
Aku takdelah hot.
Aku pon takdelah insan best sangat
Aku insan biase je.
So, maybe ape yang aku blog pon mengenai perkara biasa je. Hohohoho.

Welcome to the blogsphere. WooOOot!
Btw, name aku Cik Kiah. Ok fine. Sorry.
Aku tipu. U can call me as "Ai"
Yes. Ai. I je pon boleh. Eh, sukehatilahnakpanggilape. Cik Kiah tak kisah. *aku tak paham pesal aku macam suke name cik kiah ni lah. dem!*
Selamat berkenalan yaww!

So, aku rase aku nak berblogwalking.
Blogwalking tu perkara normal in blogsphere kan?
Ok dokie. Cik Kiah nak merayap. *cik kiah lagi. ok fine* 

p/s : aku serius kebosanan. damdumdam.